4.Tanışma Yemeği

 


   19 Aralık 2011' de Genç TEMA Kayseri ve Yeşil Nefes Ağaçlandırma Kulübünün düzenlediği 4. tanışma yemeği etkinliğimizi gerçekleştirildi.

   Genç TEMA Kayseri (ERÜ Yeşil Nefes) Başkanları Müge Şen ve Kadir Yusuf Öztürk'ün konuşması ile başlayan yemek,  Organizasyon ve Proje Sorumluları A. Zehra Coşkun ve Şimal Yüksel'in gece ile ilgili konuşmalarından sonra yönetim ekibi üyelerinin yaptığı çeşitli bilgilendirmelerle devam etti.

  Geceye katılanlar arasındaki ERÜ Yeşil Nefes Danışmanı Abdulkadir Dağlı ve kulüp eski başkanı Öztürk Özdemir Kanat da yaptıkları konuşmada etkinliğin önemini vurguladılar.
  Bu yemek sayesinde eski ve yeni üyeler birbirleriyle tanışma fırsatı buldular, çalışmaları ilerletmek adına fikir alışverişinde bulundular.Yemek boyunca gerek eğitim konusunda gerekse ağaçlandırma hakkında bilgiler verildi. Stant çalışmalarını geliştirmek için yeni arkadaşlarımızla irtibata geçildi. Gecede etkinlikleri renklendirmek ve katılımcıları kaynaşmak için çekilişle şanslı arkadaşlara kitap dağıtıldı.

  Yemek sonunda yönetim teker teker tanıtıldı. Arkadaşlarımızın etkilik hakkında görüşlerini almak için bir not defteri hazırlanarak masaları dolaşması sağlandı.
  Etkinliğimiz bütün arkadaşlarımızın güler yüzü ve memnuniyetlerini ifade etmesiyle son buldu.






  Etkinlik Defterimize yazılan bazı notlar : 

   Bu güzel organizasyonu düzenleyen herkese çok teşekkür ederim. Yemek harikaydı. Lezzetli bir yemeğin yanında harika bir ortam olması bu günü daha da güzel yaptı. Tekrar emeği geçen herkese teşekkür eder, böyle güzel organizasyonların devam etmesini dilerim.
Uğur KARATAŞ

   Yeni katıldığım bu güzel ekibi çok sevdim. İyi ki sizinle tanıştım ' TEMA ekibi' .
İrem AYDIN
  
   Birkaç kişiyi tanıyarak geldim buraya fakat TEMA ailesinin samimiyeti ile hiç yabancılık çekmedim. Çok eğlenceli bir yemekti.Emeği geçen herkese teşekkürler.
Gül Hilal  TUZCU 
   Güzel bir geceydi. Teşekkür ederim. Çok eğlenceli arkadaşlar var. Yönetimdeki arkadaşlar oldukça aktif, girişken ve iletişimi iyi olan insanlar. Duyuruların aktif bir biçimde yapılması iyi olur. Tekrar teşekkürler.
Dr. Çağlar SAKİN 

Hazırlayan: Tanıtım ve Yayın Sorumlusu Özge Çobanoğlu