Yeşil Okul, Yeşil Bilgi, Yeşil Gelecek! (Mustafa Kemal İÖ)


Yeşil Okul, Yeşil Bilgi, Yeşil Gelecek Projemizin ilk etkinliğini Mustafa Kemal İlköğretim Okulu'nda gerçekleştirdik.
Etkinliğe ERÜ Ziya Eren Eğitim Fakültesi öğrencilerinin ve Genç TEMA Kayseri - ERÜ Yeşil Nefes Eğitim ekibi gönüllüleri katıldı.
Proje kapsamında öncelikle okulun konferans salonunda orman haftası, toprak ve erozon konularında eğitim verildi.
Daha sonra üniversite öğrencileri ve Mustafa Kemal İlköğretim Okulu öğrencileri hep birlikte okul bahçesine 45 fidan dikerek, okulun daha yeşil bir çevreye sahip olması için çalıştılar.
Etkinliğin sonunda projemizin aşamalarından biri olan eğitime destek aşaması kapsamında okulun kütüphenesine 20 kitaplık bir kitap setinin yanı sıra, öğrencilere kalem ve defter dağıtıldı.

22.03.2012

Yeşil Okul, Yeşil Bilgi, Yeşil Gelecek
projesi ile ayrıntılı bilgi almak için tıklayınız!